Camiela Jonker/ juli 8, 2019/ bevers, nieuws

De bevers zijn dit weekend voor het eerst een nachtje blijven slapen op het clubhuis! Vrijdagmiddag kwamen alle kinderen met een goed gevulde tas of koffer aan op het clubhuis. Zoals we we vorige week al gehoord hadden zou het een circusweekend worden en dus werd er snel begonnen met het uitzoeken wie of wat er allemaal in het circus thuis horen.

Nadat we de patat met ons handen van de tafel gegeten hadden, kwam de Circusdirecteur langs! Hij was al zijn artiesten kwijt en vroeg de bevers om hulp. De bevers begonnen snel met het terugvinden van de entreetickets en ook de neuzen van de clowns werden gevonden. Daarna werden er zelfs nog circusshirts versierd. ‘s Avonds hebben we nog een spannend smokkelspel gedaan in de Delftse Hout en natuurlijk kon ook een kampvuur met marshmallows niet ontbreken.

De volgende dag waren de bevers al weer vroeg op om nog meer leuke dingen te gaan doen. We hebben nog verschillende circusacts uitgeprobeerd en zijn daarna lekker naar de waterspeeltuin gegaan om te spelen.

‘s Middags kwamen de ouders om te helpen met de spullen in te pakken en de vermoeide, maar vooral blije bevers op te halen.