eelco/ september 29, 2021/ groepsbreed, nieuws

De supermarkten van PLUS hebben een geweldige spaaractie waarmee je geld kunt sparen voor onzeWaterscouting vereniging.

Bij elke 10 euro aan boodschappen krijg je een sponsorpunt cadeau.

Deze sponsorpunten kun je inzetten om onze vereniging financieel sterker te maken. Des te meer punten we verzamelen, des te hoger de opbrengst!

Dus vergeet ook niet je ouders, grootouders, buren, kennissen en/of collega’s in te schakelen.

De actie loopt van zondag 5 september tot zaterdag 13 november.

Hoe werkt het?

• Bij elke 10 euro aan boodschappen en bij geselecteerde actieproducten ontvang je 1 sponsorpunt.
  • Kras de unieke code van je voucher open en scan de QR-code met je mobiele telefoon of ga naar plus.nl/sponsorpunten.
  • Selecteer onze waterscouting vereniging Willem de Zwijger. Voer de unieke code in en activeer!
  • Je kunt uiteraard ook digitaal sparen via de PLUS app. Je ontvangt dan 1 sponsorpunt gratis.
  • Als je spaart maak je automatisch kans om clubsponsor van de week te worden. Ben je dat; dan ontvang je een Cadeaukaart t.w.v. 75 Euro.

In tegenstelling tot de eerder verstrekte informatie kun je ook de spaarpunten van andere PLUS supermarkten doneren aan onze club. Dus vergeet niet je ouders, grootouders, buren, kennissen en/of collega’s in te schakelen