De makers

Het onderhoud ligt bij de mensen binnen de speltakken die zich bezig houden met communicatie. Vragen over een speltakpagina kun je dan ook beste bij de eigen leiding stellen.

Auteursrecht

Alle op deze site verwerkte tekst & afbeeldingen worden beschermd door het copyright / auteursrecht. Logboekverslagen blijven eigendom van diegene die ze heeft geschreven. Alle andere materialen op deze website zijn eigendom van Scouting Willem de Zwijger. Het is niet toegestaan om foto’s, plaatjes of teksten die je niet zelf hebt bijgedragen aan deze site te kopieeren, afdrukken of op andere wijze te verveelvoudingen anders dan voor eigen gebruik, zonder vooraf toestemming te hebben ontvangen van het webteam.

Privacy

Alle aan op de server opgeslagen persoonlijke gegevens worden alleen ingezet voor scouting doeleinden. Mocht je vinden dat er misbruik gemaakt wordt van de gegevens, meld dit dan aan het webteam.