Rianne Ulrich/ augustus 20, 2023/ bevers, dolfijnen, explorers, groepsbreed, loodsen, nieuws, plus-scouts, stichtingsbestuur, waterscouts

Waterscouting Willem de Zwijger heeft nog plek voor vrijwilligers! Leiding geven bij een leeftijdsgroep die je aanspreekt, assisteren met bootonderhoud of gewoon een klusje doen op het moment dat het je uitkomt. Wij zijn trots op al onze vrijwilligers en de komende periode starten wij met een nieuw initiatief om hen in de spotlight te zetten en meer ondersteuners aan te trekken.

Willem de Zwijger uit Delft biedt kinderen en jongeren een actieve en uitdagende invulling van hun vrije tijd, in, op en rond het water. De activiteiten die de Willem de Zwijger groep doet zijn niet alleen leuk, maar ze dragen ook bij aan de persoonlijke ontwikkeling. Ook als vrijwilliger bij Scouting draait het om plezier en uitdaging, want met deze gave klussen ontwikkel jij ook jezelf. Daar heb je niet alleen wat aan bij Scouting, maar ook in je (toekomstige) werk of opleiding.

Met meer helpende handen kan de Willem de Zwijger nog meer kinderen een plek binnen Scouting geven. Wil jij bijdragen aan de persoonlijke ontwikkeling van kinderen en jongeren op een leuke en uitdagende manier? Elke zaterdag tussen 10.00 en 13.00 zijn de scouts actief bij de Dillenburg aan de rand van de Delftse Hout (Baden Powellpad 10). Kom gerust een keer langs om te kijken hoe het eraan toegaat!

Geen fotobeschrijving beschikbaar.