eelco/ augustus 11, 2010/ groepsbreed

Deze week is de groep overgestapt op een nieuwe website met een geheel nieuw uiterlijk. Door over te stappen op een nieuw systeem wordt het voor leiders makkelijker om zelf zaken aan te passen op de site en sluit de groep bovendien aan bij groepen in de omgeving die dezelfde software gebruiken om hun sites te onderhouden. De verwachting is dat nieuwe mogelijkheden op de website later gezamelijk met andere groepen kunnen worden gemaakt.

Omdat veel geavanceerde mogelijkheden van de oude website niet zomaar overgezet kunnen worden, zal deze website in aangepaste vorm beschikbaar blijven op http://leden.scoutingwdz.nl/. Daar kun je nog steeds terecht voor zaken als inschrijven voor evenementen, de online gezondheidsverklaring, de adressenlijsten, de baks- en vinindeling en natuurlijk de online games!

Het zal gerust even wennen zijn, maar we hopen dat iedereen snel vertrouwd is met deze nieuwe opzet. Vragen en opmerkingen over de websites kun je kwijt bij het webteam: webteam@scoutingwdz.nl