eelco/ juli 21, 2010/ groepsbreed

newsimage 2010-07-21_21-34_WdZlogo-RGB.jpg Beste ouders / verzorgers van de leden van Scouting Willem de Zwijger,

Het Scouting seizoen zit er weer op en alle speltakken kunnen terugkijken op een prachtig kamp of logeerweekend! Maar gelukkig duurt de Scoutingloze zomer niet te lang en beginnen over een paar weken de opkomsten weer.

Om terug te blikken op het afgelopen jaar en vooruit te kijken naar het komende seizoen organiseren we op zaterdagavond 11 september een ouderavond. Dit jaar doen we dat met de speltakken Bevers, Dolfijnen, Waterscouts en Explorers (Wilde Vaart) gezamenlijk. We beginnen met een kort gezamenlijk deel en daarna splitsen we op per speltak. Tijdens de avond laten we foto’s zien van de zomerkampen, wisselen we informatie uit en is er gelegenheid om vragen te stellen aan de stafteams en het groepsbestuur. Ook benoemen we per speltak een oudervertegenwoordiger die het komende jaar deelneemt in de algemene ledenvergadering van de vereniging (groepsraad).

Omdat het 11 september Open Monumentendag is, vinden we het leuk om jullie op het Kruithuis te ontvangen. De ontvangst is op de zolder van de Kortegaard. Dat is bij binnenkomst van het terrein het gebouw aan de rechterkant van het vaartje. De avond begint om 19.00 uur en is om 20.00 uur afgelopen. Daarna is er nog de gelegenheid om een drankje te drinken en wat na te kletsen. Naast ouders zijn ook de jeugdleden zelf welkom.

In verband met de organisatie vragen we jullie om voor 1 september door te geven of jullie naar de ouderavond komen. Dit kan via de website (aan de rechterkant van de beginpagina als je bent ingelogd). Je hoeft daarbij niet aan te geven met hoeveel mensen je komt.

Met vriendelijke groet, Fons Huijs Groepsvoorzitter Scouting Willem de Zwijger