eelco/ augustus 11, 2010/ nieuws

Vorige week donderdag was het zoals elk geslaagd kamp toch weer snel voorbij : De Jubileum Jamboree 100, kortweg JubJam100. Aan dit kamp namen 8 van onze jeugdleden en 2 van onze stafleden deel.  Het thema van het kamp was scouts2gether, waarbij werd gedoeld op de ontmoeting van land-, lucht- en waterscouts. Hebben elk van deze scoutingonderdelen normaliter hun eigen grote kamp (Nationale Jamboree en Nawaka), dit keer stonden ze allemaal door elkaar op hetzelfde terrein.

Onze scouts hebben zeker hun bijdrage geleverd aan het kampthema. Ze hebben genoten van typische landactiviteiten zoals kabelbanen en hikes. Maar ze hebben ook bij elke gelegenheid landscouts aan boord genomen om ze mee uit zeilen te nemen. Het is een uniek kamp geworden in een net zo unieke setting. De staf wil deelnemers en ouders bedanken voor het fantastische verloop van dit evenement.

Wat wordt de volgende uitdaging?

Foto’s van dit kamp zijn te vinden in ons online album.