Camiela Jonker/ november 12, 2020/ nieuws

In oktober was de Rabobank clubsupport actie, die bedoeld is om lokale clubs in Nederland te steunen. Vorig jaar hebben we voor het eerst meegedaan en het was erg succesvol. Met het geld hebben we de toiletten in de Dillenburg kunnen vervangen, zoals jullie kunnen zien:

Vanwege dit succes besloten we om dit jaar weer mee te doen. Veel mensen hebben persoonlijk en via social media hun best gedaan om stemmen voor Scouting Willem de Zwijger binnen te halen. Het is daarom erg mooi om te melden dat de actie een groot succes was en we een bedrag hebben binnengehaald van 1022,96 euro! We zijn ontzettend blij met dit bedrag en we kunnen het goed gebruiken in deze zware tijden. Het geld is bedoeld om het clubhuis verder op te knappen, we zullen de resultaten hiervan komende tijd laten zien. We willen graag iedereen bedanken die zijn of haar best heeft gedaan om onze vereniging stemmen te bezorgen tijdens de actie.

Vanwege het herhaalde succes willen we volgend jaar graag weer meedoen met de actie. We hopen dan ook weer al jullie steun te krijgen zodat we onze mooie vereniging kunnen helpen. Nogmaals bedankt voor al jullie inzet namens de organisatie en het bestuur!