Toon van Lieshout/ februari 7, 2020/ waterscouts

Maar voordat er gestreden kon worden in Japan, moesten alle waterscouts door de voorrondes komen en moesten ze naar Japan reizen. Dus werden ze op verschillende onderdelen getest om uiteindelijk uit te komen op Delft Centraal waar ze het vliegtuig(stiekem de metro) namen naar Japan. Daar aangekomen werden ze hartelijk welkom geheten in het olympisch dorp en werd er een gezond sportersmaal op tafel gezet. Vervolgens probeerde vele waterscouts nog doping langs de strenge dopingagenten te krijgen voor een oneerlijk voordeel in de spelen  morgen, maar gelukkig was dat slechts een paar keer gelukt zodat we afkonden gaan op eerlijke spelen voor de volgende dag. Toen was het moment toch echt daar, de spelen! De waterscouts kozen zelf het land dat ze vertegenwoordigde en worpen, renden, sprongen, schopten en trokken zich naar een hoge plek in het medailleklassement. Met als verassende winnaar: Noord-Korea!