eelco/ september 23, 2016/ nieuws

Wij zijn trots jullie mete mogen delen dat zaterdag 1 oktober de doop plaatsvindt van onze nieuwe sleepboot ‘De Zwijger’.

Voor onze groep een mooi historisch hoogtepunt en waar dit beter te doen dan op een plek waar al veel (scouting)historie ligt; de vaste ligplaats van onze boot Scoutcentrum ‘Het Kruithuis’ (adres Schiekade 2, 2627BL Delft).

De laatste maanden is er hard gewerkt om alle gerezen problemen weg te werken en afgelopen zondag hebben we met veel voldoening de 1e proefvaart mogen maken.Nu zullen we nog even flink door moeten werken om de boot gereed te maken voor de officiële doop, maar dat gaat ons zeker lukken.

Wij hopen jullie allen 1 oktober vanaf 16 uur te verwelkomen en de feestelijkheden met ons te delen.
Namens de Sleepboot commissie,

Jorg Doornbos