eelco/ oktober 20, 2012/ groepsbreed

2012-10-20_sponsorloopVandaag hebben de waterscouts, dolfijnen en bevers hun best gedaan tijdens de sponsorloop voor de nieuwe sleper. Er is enthousiast gerend en we zijn ook nog goed geholpen door een groep ouders. Bijzondere dank voor Corinne die het leeuwendeel van de voorbereidingen op zich heeft genomen.

Volgens een voorlopige raming heeft de loop ongeveer EUR 1200.- opgeleverd. We zijn erg blij met dit resultaat!

De bouw van een nieuwe sleper zal er voor zorgen dat we het scoutingspel op nog mooiere locaties kunnen spelen en dat we bovendien de veiligheid van de vloot beter kunnen garanderen. Een sleper die met mooi maar ook met slecht weer voldoende capaciteit heeft om onze vletten en hun bemanning terug te brengen naar een veilige haven is een geruststellende gedachte. Het zal de staf in staat stellen om jeugdleden nog meer dan in het verleden hun eigen pad te laten vinden, in de wetenschap dat ze altijd op tijd kunnen ingrijpen mocht dat nodig blijken.

Meer foto’s kun je zien op de picasa website.