eelco/ oktober 11, 2012/ dolfijnen

P10607181Zondag zijn een gedeelte van de Toppers naar de Kano-, Roei- & Wrikwedstrijden in Voorburg geweest. Doordat er maar weinig Dolfijnen waren die meegingen, heeft de leiding zichzelf ook maar opgegeven om mee te doen. Voor Dolfijnen waren er 2 soorten wedstrijden: de snelheidsbaan (in een rechte lijn naar de finish) en de hindernisbaan (om de boeien en naar de bel toe). Elke baan moest 2 keer gevaren worden en de snelste tijd telde. De Topperkano kwam tot een 6e plaats (snelheidsbaan) en een 4e plaats (hindernisbaan). De leidingkano won beide wedstrijden en won zo de bokaal voor beste leidingboot!

Bij de Waterscouts was er een 1e plaats bij het roeien voor jongens 13-14 jaar en het wrikken voor meisjes 13-14 jaar. Verder waren er nog veel meer podiumplaatsen met bijbehorende medailles.

Klik hier om daar alle foto’s van te bekijken en hoe leuk wij het vonden (foto’s ook van Anita van de Stap)