eelco/ april 2, 1999/ loodsen

Georganiseerd door: Aranka en Chris
Deelnemers: Aranka, Bas, Chris, Jorg, Marijke, Mark, Martijn, Ruurd, Timon
Deze avond werd vooral als voorbereiding op de HIT gebruikt. De HIT-ers werden samen met de anderen op een korte looptocht getrakteerd door Chris (een andere HIT-er) en Aranka (voor de verandering geen HIT-er). Hierbij was het de bedoeling na een korte uitleg van Grandmaster-C over kaarthoekmeters en kompassen, dat wij ons eigen route-tje gingen lopen. De bedenkers hadden bedacht dat je je kompas moest instellen op een van tevoren gegeven punt (bijv. 284°) en als je direct naar dit punt toe zou lopen dan kwam je bij een boom of een paal waar een nieuw coördinaat op stond, wat vervolgens moest worden ingesteld op het kompas. Daarna moest je daar weer heen lopen en dan zou je bij het volgende coördinaat uitkomen and so on, and so on. Dit zorgde af en toe nogal voor wat hilariteit, omdat sommige diep in de bosjes uitkwamen. De hele route liep langs de korfbalvelden, over de Korftlaan, langs de boogschutterclub, langs KNUS, en over het begin van het fietspad dat naar ons clubhuis leid (wat we hebben afgesneden). Terug gekomen op het clubhuis hadden wij wel een biertje verdiend en daarmee besloten we deze opkomst.