eelco/ juni 20, 1997/ explorers

Zoals gewoonlijk vertrokken we weer veels te laat. Na een lange en vochtige reis kwamen we eindelijk aan op het eiland waar we in de regen de tenten op moesten zetten. Toen we eindelijk de tent op hadden gezet met veel primitieve ideen van Philip. Om half twaalf moesten de eersten hub r.a. doen en er is maar een geslaagd van de weet ik niet hoeveel. ‘s Avonds gingen we barbequeuen samen met de stam. Om half acht vertrokken we voor de roeimarathon. Onderweg hebben we nog een ijsje van Eelco gekregen. We kamen er later achter dat we verkeerd waren geroeid. (door Eelco) dus moesten we de 25 kilometer roeien en dat werd niet in dank afgenomen. Dus werd Eelco in het water gegooid door Sebastiaan en Timon. Toen we eindelijk bij de eerste post kwamen, kwam Philip met de Adma aanvaren en kreeg Eelco een overall van Pa Bekkers (het stond hem heel schattig). Toen we eindelijk om half vier aankwamen moesten we ons bed nog klaarmaken en toen konden we eindelijk slapen. ‘s Ochtends werden we heel lief (dus niet) wakker gemaakt om half negen door de zeeverkenners. Na rustig verder wakker worden ginger er een aantal bij de stam ontbijten (gebakken stokbrood met kaas). Om twee uur vertrokken we weer naar huis. Het was weer erg vochtig. En toen we eindelijk bij de sluis waren mochten we gelukkig snacken, alleen moesten we om kwart voor vijf terug zijn. Een aantal bestellignen waren er nog niet dus wachtten we even op elkaar. Toen we weer terug waren was de sleep weg. Dus moesten we gaan lopen naar station Voorburd (aardig stukje lopen). Toen hebben we samen met de stam de tein naar het Kruithuis genomen. Daar mochten we gelijk helpen met uitladen. Om half acht hebben we afscheid genomen van elkaar en zijn we naar huis gegaan. De conclusie van dit weekend is: Het was een vochtig maar heel gezellig weekend.