Camiela Jonker/ januari 20, 2020/ bevers, nieuws

De bevers hadden deze week een hele speciale opkomst. Ze waren niet alleen de hele ochtend naar MonkeyTown, ze zijn ook nog eens de hele middag op het clubhuis geweest!
‘s Ochtens in de grote speelhal zijn de bevers los gegaan in de enorme speeltoestellen. Geen enkele glijbaan werd overgeslagen en ook de leiding moest eraan geloven. Na ook nog even de rolschaatsen, springkussen, het lasergamen en de enorme legoblokken te hebben uitgetest was het tijd om terug te rijden naar het clubhuis.
Terug op de Dillenburg lieten we onze creatieve kant zien en hebben we superschattige sneeuwpopjes van vilt gemaakt. Als laatste hebben we nog een hut gebouwd in de Delftse Hout en hebben we nog een korte speurtocht gelopen.