eelco/ maart 7, 2019/ groepsbreed, nieuws

Tijdens NL DOET op 16 maart, de landelijke vrijwilligersactie, gaan ook  wij weer aan de slag om het clubgebouw en het terrein er omheen aan te pakken en verder mooi te maken.

Dit jaar gaan we -afhankelijk van het weer, de buitenboel verven. Dit is hard nodig om ons gebouw in stand te houden. Mochten de weersomstandigheden verven niet toelaten zijn er verschillende andere klussen die gedaan kunnen worden.

We zijn hierbij afhankelijk van uw hulp. Mocht u nog mensen kennen die bereid zijn ons die dag te helpen dan zijn ze van harte welkom. U kunt zich opgeven door een mail te sturen naar rjvdpot@gmail.com.

De hele NLDoet-dag duurt van 11.00-16.00 uur, maar een gedeelte komen mag ook. Wij doen ons best voor goed weer en een gezellige werksfeer. En wij regelen koffie&thee, een lunch en versnaperingen tussendoor.

Dus hopelijk met velen tot de 16e,

Scouting Willem de Zwijger