eelco/ april 14, 2015/ nieuws

Afgelopen weekend hebben de bevers hun eerste overnachting op het clubhuis gehad.
De kinderen waren van te voren allemaal hartstikke zenuwachtig maar hadden er gelukkig veel zin in.

Zaterdagochtend zijn wij begonnen met het lopen van de duinenmars, het was heel zwaar en ver.
Maar, we hebben het allemaal gehaald en hebben een mooie medaille verdiend!
Terug op het clubhuis had Rode Beer een brief bij zich van Zwarte Wolf, die vroeg ons of wij ook indianen wilde worden.
Wij hebben het hele weekend lang hartstikke ons best gedaan om echte indianen te worden.
‘s Avonds zijn wij zelfs onder een koude douche geweest omdat de leiding niet wist hoe deze warm moest worden.
Gelukkig konden wij daarna opwarmen bij het kampvuur.

Zondag hebben we de speurtocht gelopen van Zwarte Wolf en vonden wij daar ons eerste insigne!
Sommige waren wel een beetje teleurgesteld dat Zwarte Wolf er zelf niet was, maar wie weet komt hij volgende weekend wel langs!