eelco/ maart 27, 2014/ explorers

Explorers gaan weer varen…..

Het winterseizoen zit er alweer op. Zomer 2014 kan weer helemaal beginnen. De verf zit er weer goed op na al die extra klusavonden.  De Explorers hebben hard gewerkt aan de voordek tekeningen die elk jaar nieuw op de vletten geverfd worden.  De keus is dit jaar gevallen op de drie akelige dames van de serie die op Nickelodeon te zien is, genaamd Winx. Het zijn Icy, Darsy en Stormy.

Op iedere vlet staat een afbeelding van een van deze dames. De mannelijke leden van de Explorers vinden dit wel  “sexy” en de vrouwelijke leden vinden deze dames stoer!

Afgelopen zaterdag 22 maart , zijn de boten weer te water gelaten. Dat is heel goed nieuws want dat betekend dat  er weer lekker gezeild kan gaan worden. rest ons nog de komende zaterdag alle materialen die we nodig hebben bij het zeilen te verzamelen zodat we echt van start kunnen gaan met het vaarseizoen!