eelco/ december 16, 2013/ waterscouts

14 & 15 december hebben de waterscouts een kerstweekend gehouden. Behalve een heerlijk kerstdiner hebben we ook aan onze overlevingsvaardigheden gewerkt. We hebben zelf vuur gemaakt, {phocagallery view=switchimage|basicimageid=22001|switchheight=240|switchwidth=320|switchfixedsize=1} en daar worstjes op bereid. Ook hebben we een schuilplaats voor de nacht gebouwd en een rooksignaal gemaakt. s’Avonds hebben we Tom en Bart gelukkig weer gevonden, zei waren namelijk verdwaald geraakt in het Delftse hout. Om de avond af te sluiten hebben we vanuit onze slaapzak nog een film gekeken.
Zondag ochtend hadden we een echt kerstontbijt met allerlei lekkers. Na al dat overleven hebben de waterscouts zich zondag van hun meest creatieve kant laten zien en prachtige mozaïek tegels gemaakt!

Bekijk snel de fotos…