eelco/ september 28, 2012/ groepsbreed

sponsorloopOp dit moment zijn we als leiding en bestuur druk bezig om naar geld te zoeken voor de nieuwe sleepboot. We kunnen dit echter niet zonder jullie hulp! Daarom organiseren we zaterdag 20 oktober een sponsorloop. De sponsorloop zal worden gehouden tussen 11:30 en 13:00 uur. Aansluitend zullen we met alle jeugdleden deelnemen aan het JOTA spel.
De sponsorloop zal worden gehouden nabij het grote veld in de Delftse Hout. Het is de bedoeling dat alle jeugdleden zoveel mogelijk sponsoren zoeken voor hun deelname. Vervolgens proberen zij natuurlijk zoveel mogelijk rondjes te rennen om ons aan extra spaargeld voor een sleepboot te helpen.
Via mail en op papier krijg een sponsorformulier. Hierop kun je bijhouden wie jou sponsort tijdens deze activiteit. Tijdens de activiteit houdt de staf bij hoeveel rondjes je loopt. Vervolgens kun je in de week na de sponsorloop af rekenen met de mensen die je gesponsord hebben. Stop je opbrengst samen met je sponsorformulier in een gesloten enveloppe en lever deze z.s.m. bij je eigen leiding.

We hopen dat iedereen in slaagt om veel sponsoren te vinden en dat we samen een leuke opbrengst bij elkaar weten te brengen.
Graag tot ziens op twintig oktober!