eelco/ december 11, 2010/ groepsbreed

De ‘Boerenkoolfuif’ is sinds jaar en dag een mooie en hele gezellige traditie van Scouting Willem de Zwijger, waarbij wij de eerste opkomst in het nieuwe jaar gezamenlijk met alle speltakken,  ouders, broertjes en zusjes vieren. Natuurlijk houden wij ook in 2011 deze traditie in ere!

Wij nodigen bij deze alle leden en hun ouders, broertjes, zusjes en andere familieleden uit voor de boerenkoolfuif op zaterdag 8 januari 2011. Bij de vorige boerenkoolfuif (in 2010) waren zo’n 130 leden, ouders, broertjes en zusjes aanwezig!!!

De kosten voor het gehele programma bedragen 8 euro p.p.  Mocht je alleen deelnemen aan de boerenkoolmaaltijd dan bedragen de kosten 4 euro p.p.  Wie zich heeft opgegeven maar uiteindelijk niet meegaat en/of eet moet toch de bijdrage betalen.

Je kunt je tot uiterlijk 31 december inschrijven via de website. Ook als je niet meegaat willen we graag dat je het formulier ook invult zodat we kunnen zien of niemand het vergeten is. Ga snel naar https://scoutingwdz.nl/frontend/formulieren/boerenkool.php en doe dat vandaag nog.

Tot ziens op zaterdag 8 januari a.s.!

Groeten,
van de organisatie van de boerenkoolfuif