eelco/ februari 21, 2010/ groepsbreed

newsimage 2010-02-21_16-39_P1550048.JPG Zaterdag 20 maart vindt de landelijke vrijwilligersactie NL DOET plaats. Tijdens NL DOET doen zoveel mogelijk mensen in heel Nederland één dag vrijwilligerswerk. Collega”s, klasgenoten, buren, vrijwilligersorganisaties, clubgenoten, vrienden, teamleden, vrijwilligerscentrales; iedereen die iets in zijn omgeving wil aanpakken, kan meedoen. Overal zijn klussen, ook bij onze Scoutinggroep! Wij grijpen deze dag aan om De Dillenburg op te frissen, zodat de jeugdleden er weer optimaal gebruik van kunnen maken. De klussen bestaan uit: verven (bijvoorbeeld in het Dolfijnenlokaal), schoonmaken, snoeiwerk en het afvoeren van puin. Voor deze dag zoeken we ongeveer 15 vrijwilligers. Wij hopen dat bijvoorbeeld de ouders van onze jeugdleden deel willen nemen aan deze actie en een dagje bij de WDZ komen helpen. En ken je nog een collega, buur of familielid dat wel eens een dagje vrijwilligerswerk wil doen, neem hem/haar dan mee! Voor het afvoeren van het puin zijn we ook nog op zoek naar iemand met een geschikte aanhanger. De klussen vinden plaats op zaterdag 20 maart, van 10:00 tot 16:00 uur. Voor een lekkere lunch wordt gezorgd! We vragen iedereen om zich van tevoren aan te melden. Dat kan via het linkje naar de landelijke NL DOET website hieronder. Tot ziens op 20 maart!

Lees meer op http://www.nldoet.nl/nldoet/klus-detail/?klusid=3169708