eelco/ juli 14, 2009/ dolfijnen-Archief

Logboek 14-7-09

Toen we wakker werden mochten de kinderen die wouden het water in duiken. Daarna gingen we ontbijten. Toen we vrije tijd hadden kwam Hobbe langs. Hobbe ging met ons buskruitje doen. Toen we terug kwamen bij het clubhuis gingen we nog even handballen. Daarna gingen we lunchen. Daarna kregen de meeste kinderen kanoinstrucie maar Myrthe en Orlin kregen instructie voor waterscoutskanoinsinge. Tijdens het avondeten was Frerik met Stijn een soort oorlogje aan het doen. Marjolein ging het toen nadoen en even later was een nepgevecht ontstaan tussen de leiding. De leiding pakte waterpistolen en het werd een watergevecht. Sinan maakte Eelco nat en toen gooide Eelco Sinan in het water. Toen wou iedereen het water in! Nadat iedereen in het water was geweest gingen we oefenen met omslaan met de kano. Na het omslaan kregen de meeste kinderen theorie kanoen en Orlin en Myrthe kregen theorie waterscoutskanoinsinge. Daarna moesten we slapen.