eelco/ juli 11, 2009/ dolfijnen-Archief

Logboek 11-7-09

We kwamen aan en toen gingen we openen. Na het openen kregen we een rondleiding in het clubhuis en vertelde Eelco de regels. Daarna moesten we de bedden opmaken. Toen we klaar waren kwamen Jarl en May en zij wouden de omgeving verkennen. We gingen met de kano’s de omgeving verkennen. We legden aan bij een eilandje en gingen verstoppertje doen. Daarna gingen we een wedstrijdje doen wie het hoogst in de boom kon klimmen. Toen we terug bij het clubhuis kwamen gingen we zwemmen. Daarna moesten we een kaart van de omgeving maken. Daarna gingen we vlaggenroof doen. Na dat we vlaggenroof hadden gedaan kregen we knopeninstructie en nam Eelco een paar kinderen mee om kanoinstructie te doen. Na de kanoinstructie gingen we eten. Daarna hadden we vrije tijd en na de vrije tijd gingen we water en vuur doen. Daarna moesten we de pyama’s aan doen en gingen we luisteren naar het dolfijnenverhaal. Daarna moesten we slapen.