eelco/ april 26, 2008/ dolfijnen-Archief

Zaterdag, 26-2008

Dit is de eerste dag van het kamp.
De kindre hebben het kluphuis verkend, toen gingen we in de de booten, toen gingen we door de brug en gingen we vare.
En we hebben eendjes gezien. En toen kwaeemen we weer trug. En gingen we weer speelen. En savons zijn we begonnen met het indiaanenkamp.

(Mirte, Judith, Sandy, Karlijn)

We gingen even na het eten proeven doen om indiaan te worden zoals boog maken en sluipen. Er was een stam die de doejebestveer niet haalde.

De volgende dag gingen we ontbijden en daarna gingen we allemaal spelletjes doen. We gingen ook oefenen voor het insigne water en de bonte avond.
In de loop van de dag gooide eelko luca merel emma, zoë en hessel in het water geduwd.
En we aten met ons handen en we gingen kanowen.

(Emma, Hessel, Zoë)

28-4-2008

Gisterenavond was het nachtspel, het was leuk. toen het afgelopen was mogten we nog even spellen. toen we terug kwamen moesten we gleik naar bed.

volgende ogtent en gisteren waren we in het water gegooid maar van daag pakte we hem terug. toen eelko droogen kliren aan hat gingen we naar het dorp het ruilspel doen! dat was erg leuk. we begonnen met flesje Sisi. Uiteindelijk hadden we:
– mascotte voor de leiding
– opblaaskaas met vlaggetje
– welkom thuis boort!
– spaarpot van ajax
– en knuffel van ajax 2x
– bal van ajax
– paraplu
– helm
– tas
– tichart
– rookverboort voor chris
– fruitschaal

Na het spel gingen we wie ben ik spelen. toen gingen we eten. toen gingen we weer kanoen. toen we klaar waren gingen een paar kinderen met Eelco naar de C1000 de anderen gingen vrij spelen. toen we gingen eten gingen lekker hete bliksem eten. toen we corve gingen doen hadden we dit hele lange logboek schrijfen.

Einde!!

(Merel, Zoë, Luca)

Na het corvee gingen we naar het parkje voor een postenspel. Daar deden we bison vangen, bootjes vouwen en rooksignalen maken. De bootjes waren de laatste opdracht voor het waterinsigne.

Terug op het clubhuis maakten we een lokaal klaar voor de bonte avond en gingen sommige kinderen zich omkleden. Tijdens de bonte avond zagen we toneelstukjes, gymnastiekoefeningen en dansjes. De quiz werd gewonnen door Robert Z.

Toen het drinken en de chips goed terecht waren gekomen, trokken we allemaal lange mouwen / pijpen aan en deden we nog een paar potjes Ufospel om het clubhuis. Daarna was het tanden poetsen en knorren.

De laatste ochtend was het vooral inpakken, schoonmaken en sjouwen geblazen. Rond 11:00 uur was het werk wel klaar, zodat er nog even basketbal gespeeld kon worden op het veld. Rond kwart voor twaalf kwamen de eerste ouders en hebben we gesloten.

Op de terugweg naar Delft had de leiding ineens een hond in de auto. Hoe dat kwam moet je maar eens vragen aan Emma of haar vader 😉

(Eelco)