eelco/ september 29, 2007/ dolfijnen-Archief

Dit weekend hebben we een leuk najaarsweekend gehad. Op zaterdag zijn we naar de stad gegaan: hier was de Scoutingdag Delft. Er waren allerlei activiteiten te doen op de markt en na vijf activiteiten kon er een gratis ijsje gehaald worden bij Bokhoven!

Aan het einde van middag zijn we terug gegaan naar het clubhuis. Hier hebben we gegeten en een Slingerslampamper gedaan. Later zijn we naar het Heempark gegaan om Kolonisten van Catan te spelen in visvorm. Toen het donker was geworden, zij we het Delftse Hout in gegaan en hebben we een leuk UFOspel gespeeld. Hierna zijn de kinderen moe maar voldaan in bed gekropen en snel in slaap gevallen.

De volgende ochtend hebben we een aantal spelletjes gedaan in het park. Na de lunch zijn we met de kano’s de plas op gegaan. Hier hebben we waterbasketbal gedaan. Ook hebben we wedstrijdjes gedaan en instructie gevaren. Toen zijn we terug gegaan naar het clubhuis en hebben we met z’n allen nog schoongemaakt en daarna was het alweer tijd om naar huis te gaan!

Ondanks het kleine aantal kinderen dit weekend, hebben we een heel erg geslaagd najaarsweekend gehad.
Aangezien niemand de beurt had gekregen voor het logboek, heb ik het deze keer geschreven. De tekening moet ik jullie schuldig blijven 😉

logboek image 2007-10-01_11-27_30092007223_G.sized.jpg