eelco/ juli 24, 2007/ dolfijnen-Archief

We staan op, doen de dingen die we moeten (aankleden enz). Daarna gingen we ontbijten. Toen gingen we opruimen en onze spullen afwassen. Daarna zei marjolein dat we per auto in 2 groepen naar het winkelcentrum gingen. In het winkelcentrum moesten we eerst 2 opdrachten met onze vin doen. Dat was voor het winkel insigne. Die opdrachten waren: koop een speciaal toetje voor vanavond dat jullie zelf haan klaarmaken. Daarna moesten we in 10 verschillende winkels 1 product uitzoek voor de bootreis van gisteren. Daarna mochten we vrij rondlopen maar je mocht niet in je eentje. Daarna kregen we allemaal 1 krentenbol en een pakje. Daarna gingen we weer terug naar het clubhuis. Daarna wouden we gaan zwemmen bij het strandje. We werden in de boten getrokken door de leiding. We hadden lekker veel golven. Maar die golven werden steeds hoger. Dus we konden niet meer zwemmen want de leiding kont niet tegen de wind. Toen hebben we aangelegd bij een steiger. Het waaide hard en het was heel koud. We hebben een paar balspelletjes gedaan. Eelco en Marjolein gingen terug met de kano-sliert. Chris, Kathinka en de groep gingen lopen en werden later opgepikt. Toen moesten we zelf nog even terug naar het clubhuis varen. Toen we daar waren scheen het zonnetje weer. De overvliegers met kanoinsigne kregen praktijk-instructie. Terwijl de andere spelletjes deden. Daarna was iedereen heel vies en moest iederen zich afspoelen in het water. Daarna gingen we eten en ons eigen toetje maken+opeten. En daarna afwassen en corvee.

logboek image 2007-09-13_21-29_2007_dlfkmp_jamin.jpeg logboek image 2007-09-13_21-44_img_6634.jpg logboek image 2007-09-13_21-44_img_6654.jpg