eelco/ maart 12, 1999/ loodsen

Georganiseerd door: Chris en Timon

Deelnemers: Aranka, Chris, Jorg, Marijke, Paulina, Ruurd, Timon.

Speciale deelnemer: Laura de Keyzer

De grap van deze avond was dat niemand van tevoren wist wat er ging gebeuren. Wat nog een grotere grap was, dat de organisatie dat ook niet wist. Om 5 voor 8 werd het programma nog in elkaar gedraaid.
De groep werd in twee teams verdeeld en een persoon (Ruurd) moest een eind lopen om een blik verf te zoeken. Tegelijkertijd moest iemand van het andere team een blok hout afveilen. De overgebleven teamleden moesten een eier-race houden waarbij Jorg op z’n plaat ging en dat team dus verloren had.
Toen Ruurd maar niet terugkwam zijn we hem maar gaan zoeken. Hij heeft het verfblik niet kunnen vinden omdat hij op de verkeerde parkeerplaats aan het zoeken was. Dit onderdeel is dus in de soep gelopen.
Het volgende onderdeel was het opzoeken van een aantal namen in een stapel telefoonboeken. Nadat deze opdracht was uitgevoerd moest van elk team een persoon met zoveel mogelijk mensen aan zijn benen twee stappen zetten. Na een ingewikkelde berekening werd hieruit een tijd gedestilleerd die kan worden gebruikt om zo veel mogelijk stokjes te pakken te krijgen met mikado.

Na de spannende mikado wedstrijd die niet geheel eerlijk verliep hebben we een ontspannend biertje gedronken.