Camiela Jonker/ december 1, 2019/ bevers, nieuws

Afgelopen zaterdag ontvingen de bevers een briefje van scoutingpiet: hij had hulp nodig bij het terugvinden van de pakjes! De bevers gingen direct aan de slag en vonden al snel de eerste aanwijzingen. Eerst volgden de bevers aanwijzingen die op cadeautjes waren geschreven, vervolgens vonden zij allerlei pijlen die met kruidnootjes gestrooid waren. Nadat er ook nog een stoomboot ontcijferd werd vonden de bevers een brief met de locatie van de pakjes. En wat bleek: hier zaten ook nog eens pakjes bij die de bevers uit mochten pakken en waarmee zij de komende tijd mee kunnen spelen op het clubhuis!
De bevers hebben van sinterklaas hun eigen bolderkar gekregen en ze kregen een heleboel nieuwe ballen en stiften. Dank u sinterklaasje!