Guus Beerkens/ maart 6, 2018/ nieuws

Heb je geen zin om te koken, een ongeneeselijke snoepzucht, een titel te verdedigen, of gewoon zin in een avondje gezelligheid?

Zaterdag 17 maart organiseren de waterscouts zelf een pannenkoekenrestaurant op het kruithuis, waar je voor een zacht prijsje onbeperkt pannenkoeken mag komen eten! Broertjes, zusjes, opa’s, oma’s, ooms, tantes, vriendjes en vriendinnetjes zijn allemaal van harte welkom! De opbrengsten van het pannenkoekenrestaurant zijn bedoeld om de prijs voor het Nationaal WaterKamp (Nawaka) naar beneden te brengen voor de waterscouts.

Het restaurant is open van 17:00 tot 20:00, en na het eten mag je rustig bij het kampvuur blijven hangen voor een drankje of toetje. Onbeperkt naturel pannenkoeken eten kost €5 p.p. Onbeperkt pannenkoeken eten met toppings die moeten worden meegebakken (denk aan appel, spek of kaas) kost €7,50 p.p. Verder zijn er genoeg ‘koude’ toppings (bijv. stroop, suiker, hagelslag, jam) voor iedereen!

Om een goede inschatting te krijgen hoeveel er moet worden ingekocht, laat ons aub weten met hoeveel mensen we je kunnen verwachten. Dit kan je doen door een mailtje te sturen naar: waterscouts@scoutingwdz.nl