eelco/ februari 18, 2016/ groepsbreed, nieuws

12 maart is de landelijke NL DOET-actie. Op deze dag spannen vrijwilligers-voor-1-dag zich in om met vaste vrijwilligers van een vereniging deze te helpen achterstallige klusjes (en klussen) op te pakken en af te ronden.

Ook wij doen mee aan NL DOET en we nodigen jou van harte uit om ons te helpen onze klusjes (en klussen) in en rond ons clubgebouw ‘de Dillenburg’ aan te pakken. Ook als je maar een dagdeel wil komen helpen ben je zeker van harte welkom.

Een greep uit de klussen die dit jaar voor het gebouw (en daar omheen) op het programma staan: dakgoten van het clubhuis en de kanoloods reinigen & herstellen, raamkozijnen schuren & schilderen, dak repareren, kampvuurkuil opknappen, bijsnoeien van struiken & bomen, hekwerk controleren & repareren, etc. etc.

Het zal niet alleen maar klussen worden. Wij serveren een gezellige (warme) lunch en naderhand ben je van harte uitgenodigd om deel te nemen aan de borrel met iedereen die deze dag heeft meegeholpen Opgeven voor deze dag kan via de link van NL DOET hiernaast. Zo kom je direct bij onze klus uit: http://klussen.nldoet.nl/nldoet/klus/?documentid=17827

Hopelijk zijn we met velen en kunnen we veel werk verzetten. Tot 12 maart!