eelco/ juni 27, 2011/ Uncategorised

Afgelopen weekend was het weer zover : het beverweekend.
Dit keer stond het weekend geheel in het thema van afscheid nemen.
Piet kwam langs en wilde hulp van de bevers om een afscheidsfeestje te organiseren voor zijn vriend Frederik.
De bevers wilde piet graag helpen.
Maar zijn koffer was weg.
Het enige wat over was , was een deel van zijn boodschappenlijstje.
Dus zijn we met alle bevers naar de stad geweest om alle spulletjes opnieuw te kopen.

Daarna zijn we nog even naar de McDonalds geweest om een ijsje te eten en in het speelparadijs te spelen.

Eenmaal op het clubhuis ging piet naar zijn oma en zijn wij begonnen met het versieren en knutselen voor een echt feestje !

‘s Avonds aten we spaghetti en na het eten kwam piet weer langs.

Hij was gebeld door Frederik dat hij een speurtocht had uitgezet.
Toen we klaar waren we met het lopen van de speurtocht vonden we een pot met snoep.
Er zat ook een briefje in waar opstond dat de frederik niet bestaat.
Corinne is namelijk de gene die afscheid neemt.

We zijn weer naar het clubhuis gelopen en hebben marsmallows gebakken boven waxinelichtjes en zijn daarna gaan slapen.

Zondagochtend hebben we heerlijk met water gespeeld.
En daarna was het dan eindelijk zover, het afscheidsfeestje van Corinne waar we al het hele weekend naar toe hadden gewerkt.

Het was een geslaagd kamp !