eelco/ mei 8, 2011/ waterscouts

zeilen_met_hederaAfgelopen zaterdag vertrokken de waterscouts in bijzondere samenstelling richting de Vlietlanden. Die dag fietsten namelijk ook de scouts van Scouting Hedera mee. Deze groep heeft geen eigen boten en wilde graag een keer met ons meezeilen. Ze hebben een fantastische dag getroffen want het was heerlijk zonnig weer, maar er stond ook nog een prima windje. Een combinatie die je als zeiler altijd moet koesteren in ons land.

Omdat het bijelkaar een flinke groep was, werden er twee subgroepen gemaakt. In deze groepen werd eerst gezeild en daarna gezwommen / getrefbald of andersom. Foto’s van deze zonnige dag staan inmiddels in ons fotoalbum. Scouting Hedera heeft ook foto’s gemaakt, zodra deze beschikbaar zijn zal er hier een linkje worden geplaatst.

Fotoalbum opkomst met Scouting Hedera