eelco/ april 9, 2011/ waterscouts

heerlijk_zeilenVandaag kon er voor het eerst dit jaar ook weer echt gezeild worden. En we hebben het uitstekend getroffen met een weer. Rustig windje kracht 3 met een heerlijk zonnetje er bij. Er viel niets te wensen. Bij het optuigen was er hier en daar nog wel een touwtje te kort of een harpje te weinig, maar niets wat Rick met zijn kistje onderdelen niet op kon lossen.

Omdat het de eerste zeilopkomst van de lente was, mochten de scouts vrij zeilen. We hebben wel wat foto’s maar vooral van voor en na het zeilen. Tijdens het zeilen was de staf namelijk aan het overleggen voor de volgende activiteit : het voorjaarsweekend!

De foto’s zijn vanaf nu te bekijken in het album. NB: De hogeresolutie versies van foto’s (zonder logo) in ons album kun je bekijken door in te loggen. Hier moet je helaas apart een account voor aanmaken, maar dit kun je zelf regelen in het album zonder tussenkomst van de staf of de sitebeheerder.